آموزش دانلود برنامه های آندروید ها با استفاده از بارکد خوان qr
 
یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد
بزرگترين پايگاه دانلود بازى ها,نرم افزار ها,پوسته ها,عکس ها , کتاب های الکترونیکی (pdf)و برنامه ها براى موبايل هاى آندرويدى و بسيارى ديگر از يوجى آندرويد با لينک مستقيم به همراه عـکس, توضيحات کامل و بررسی ها

آموزشی

موضوعدانلود برنامه های آندروید ها با استفاده از بارکد خوان qr

 

 

برای راحتی کاربران آندرویدها تصمیم گرفتیم تا لینک های دانلود را علاوه بر روش معمول به صورت بارکد هم قرار بدیم تا اون دسته از دوستانی که میخوان فایلها رو مستقیما روی گوشی دانلود کنند دیگه نیازی به استفاده از کابل ، در آوردن مموری و هزار و یک راه سخت دیگه ای که وجود داره نداشته باشند . 

کار با این برنامه بسیار راحت هست . یعنی راحت تر از این وجود نداره !
کافیه نرم افزار بارکد خوان رو از لینک زیر دانلود کنید
بارکد خوان اندروید Barcode Scanner v3.6

و اونو روی گوشی خودتون نصب کند . بعد از انجام این کار نرم افزار رو باز کنید و دوربین گوشی خودتون رو مقابل بار کد ها قرار بدید تا لینک رو شناسایی کنه . به همین سادگی.

موفق باشید.نوشته شده به وسیله ی :سید احمد..

 

 

بخواندم دوش عشق قیس و لیلی نمیدانم تورا هستم مرا هم هیچ میلی 
بدان باشی کنارم یا که باشی یار دیگر تو را می خوام و میدارمت دوست خیلی !


اشترک گذاری این مطلب ...

 

 

نظرات شما عزیزان:

داداشى
ساعت20:11---5 خرداد 1391
آموزشى خوبى بود من که نهايت استفاده رو بردم,



اميدوارم شما هم استفاده کنىد..
پاسخ:موفق باشيد.مهمان عزيز


علی
ساعت18:37---5 خرداد 1391
ممنون من دنبال این بودم....


بوس بده.پاسخ:ممنون,از لطفتون موفق باشيد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


من آن شمعم که با سوز دل خویش, فروزان میکنم ویرانه ای را, اگر خواهم که خاموشی گزینم, پریشان می کنم کاشانه ای را , سلام دوست عزيزم., به وبلاگ خود خوش آمديد,خواهش ميکنم در نظر سنجى شرکت کن.
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان: یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد و آدرس: www.ugandroid.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد, موفق باشید.